Maak een account aan
Bij het afrekenen van een bestelling maak je automatisch een account aan. Zo kun je de status van je bestelling volgen en vind jij je bestelling(en) altijd snel en gemakkelijk terug. Je persoonlijke gegevens zoals je naam, e-mailadres, bezorgadres, factuuradres en betalingsgegevens kun je altijd wijzigen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Klik op Wachtwoord vergeten? en vul je e-mailadres in. Binnen enkele minuten ontvang je een e-mail waarmee jij je nieuwe wachtwoord instelt.
Ik ben mijn e-mailadres vergeten
Weet je niet meer welk e-mailadres gekoppeld is aan je account? Neem contact met ons op en we kijken het na voor je.
Tips voor een veilig wachtwoord
- Gebruik voor elke website of account een ander, uniek wachtwoord.
- Een sterk wachtwoord bestaat uit acht of meer posities.
- Verwerk hoofdletters, kleine letters, cijfers en speciale tekens.
- Vermijd gemakkelijk te raden wachtwoorden als namen of geboortedata.
- Wijzig je wachtwoord regelmatig.
Hulp bij het plaatsen van een bestelling
Bestellen bij Tatamixstore.nl gaat snel en simpel. Het bestelproces bestaat uit vier duidelijke stappen waarin jij bepaalt hoe je de bestelling hebben wilt. Je order wordt definitief nadat je die bevestigd hebt. Vóór dat moment kun je alles naar wens aanpassen.
Stap 1: Selecteer de producten
- Met de knop In winkelwagen voeg je een product toe aan je bestelling.
- Vul bij Aantal in hoeveel puzzelmatten je wilt bestellen. Heb je meer dan vijftig exemplaren nodig? Neem dan contact op voor een persoonlijke prijsopgave.
- Via Ga verder met winkelen keer je terug naar de webshop.
- Heb je je bedacht? Klik dan op het kruisje naast het product om dat te verwijderen.
- Klaar met winkelen? Via Ga door naar afrekenen kom je bij de kassa en de diverse betaalmogelijkheden.
Stap 2: Inloggen of een account aanmaken
- Om een account aan te maken, vul je bij Factuuradres je adresgegevens in. Deze informatie is belangrijk voor het verzenden van de bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn daarom verplicht om in te vullen.
- Heb je alle gegevens ingevoerd? Ga verder via Volgende stap.
Stap 3: Kies de verzend- en betaalmethode
Je hebt de keuze om je puzzelmatten in Helmond op te halen of om deze te laten verzenden. Voor de laatste optie gelden (per land) aparte verzendkostenregelingen. Wanneer je bestelling minimaal € 75,- bedraagt, betaal je geen verzendkosten.
Afrekenen doe je via een van de volgende betaalmogelijkheden:
- iDEAL
- SofortBanking
- Mastercard, Visa, Maestro
- PayPal
Stap 4: Plaats je bestelling
Je ziet nu een overzicht van je bestelling.
- Is alles naar wens? Dan rond je de bestelling af met Bevestig bestelling.
- Klopt je bestelling niet? Via Wijzig bestelling pas je die aan.
Orderstatus per e-mail
Na je bestelling blijf je via e-mail op de hoogte van de status van je aankoop.
Orderbevestiging
Als eerste ontvang je een orderbevestiging per e-mail, ten teken dat wij de bestelling hebben ontvangen. Hierin vind je een overzicht van alle bestelinformatie. Heb je geen e-mail ontvangen? Mogelijk is die in je ongewenste mail of spam terechtgekomen, controleer dat eerst. Vind je ook daar geen orderbevestiging, neem dan contact met ons op.
Verzendbevestiging
Zodra je pakket op de post gaat, ontvang je automatisch een update per e-mail. Daarnaast ontvang je een bericht met de track & trace–gegevens van onze transporteur en kun jij je zending volgen.